Pytanie odpowiedź
Pytanie odpowiedź
Jak zalogować się w Gabinecie klienta?
Zaloguj się przez link https://new-online.transitcard.pl/ lub na stronie internetowej www.transitcard.pl kliknij „Gabinet klienta”
Jak zarejestrować się w „Gabinecie klienta” ?
Podpisz aneks do umowy –USŁUGA „GABINET KLIENTA”.
Zwróć jeden egzemplarz do biura Transit Card International Polska Sp. z o.o. Al. Solidarności 117 lok. 606 00-140 Warszawa, lub przekaż przedstawicielowi firmy. Kiedy otrzymamy oryginał aneksu do umowy, wyślemy Ci login (hasło) na adres e-mail, podany w załączniku. Twój adres e-mail będzie służył jako nazwa użytkownika.
Aby zmienić swoje hasło, zaloguj się w „Gabinecie klienta”, wybierz „Dane/Dane użytkownika/Zmienić hasło”.
Jak znaleźć sieć stacji obsługi kart paliwowych?
Wejdź na naszą stronę internetową www.transitcard.pl , kliknij „Sieć stacji”. Postępując zgodnie z instrukcjami znajdź stację paliwową na określonej trasie.
Wejdź na Google Play lub Apps Store i pobierz aplikację „Петрол Плюс” na swój smartfon. W wyszukiwarce wpisz „Петрол Плюс”.
Gdzie zgłosić się w przypadku problemów z obsługą karty paliwowej?
Na wszystkie pytania Twój menedżer odpowie telefonicznie +48 696 064 631. Możesz także napisać biuro@transitcard.pl.
Gdyby kierowca ma problem z obsługą karty podczas pobytu w Rosji –on musi dzwonić
+7 495 2800 110 do działu obsługi klienta w Rosji, który działa w trybie całodobowym, lub na nieodpłatny numer telefonu 8 800 333 53 30 (rosyjska karta sim).