Pytanie odpowiedź

Pytanie odpowiedź

Jak zalogować się w Gabinecie klienta?

Zaloguj się przez link https://new-online.transitcard.pl/ lub na stronie internetowej www.transitcard.pl kliknij „Gabinet klienta”

Jak zarejestrować się w „Gabinecie klienta” ?

Podpisz aneks do umowy –USŁUGA „GABINET KLIENTA”.

Zwróć jeden egzemplarz do biura Transit Card International Polska Sp. z o.o. Al. Solidarności 117 lok. 606 00-140 Warszawa, lub przekaż przedstawicielowi firmy. Kiedy otrzymamy oryginał aneksu do umowy, wyślemy Ci login (hasło) na adres e-mail, podany w załączniku. Twój adres e-mail będzie służył jako nazwa użytkownika.

Aby zmienić swoje hasło, zaloguj się w „Gabinecie klienta”, wybierz „Dane/Dane użytkownika/Zmienić hasło”.

Jak znaleźć sieć stacji obsługi kart paliwowych?

Wejdź na naszą stronę internetową www.transitcard.pl , kliknij „Sieć stacji”. Postępując zgodnie z instrukcjami znajdź stację paliwową na określonej trasie.

Wejdź na Google Play lub Apps Store i pobierz aplikację „Петрол Плюс” na swój smartfon. W wyszukiwarce wpisz „Петрол Плюс”.

Gdzie zgłosić się w przypadku problemów z obsługą karty paliwowej?

Na wszystkie pytania Twój menedżer odpowie telefonicznie +48 696 064 631. Możesz także napisać biuro@transitcard.pl.

Gdyby kierowca ma problem z obsługą karty podczas pobytu w Rosji –on musi dzwonić

+7 495 2800 110 do działu obsługi klienta w Rosji, który działa w trybie całodobowym, lub na nieodpłatny numer telefonu 8 800 333 53 30 (rosyjska karta sim).